Az Inbound Marketing Akadémia átköltözött távoktatásba!

Keress minket a https://senpai.hu oldalon!

 

Az inbound marketing bizonyított módszertan az online ügyfélszerzésre, ezeket a technikákat sajátíthatod el, ezen a 10 napos, gyakorlat orientált mesterkurzuson.

2006 óta az outbound marketing, azaz hagyományos reklám megoldások, egyre inkább hatástalanok a lead generálásban. Ehhez képest az inbound marketing a minőségi és edukatív tartalmak publikálására fókuszál, melyet az emberek egyébként is keresnek az interneten. Ilyen tartalmakkal szerezhetjük meg és tarthatjuk fent az emberek figyelmét és érdeklődést, egyben a bizalmat is építve, aminek eredményképpen tőlünk fognak vásárolni.  

[testimonial heading=”” column=”1″][testimony author= ]Nem igaz, hogy az ár számít csak a vevőknek. Persze mindig lesznek néhányan, akiket csak az ár mozgat, de belőlük sosem lesznek lojális ügyfelek. A többség viszont éppen ezekkel a módszerekkel és eszközökkel fogható meg, amikről a képzés során beszéltünk. – Almási Andrea, AEGON[/testimony] [/testimonial]

 

Miért érdemes ezt a mesterkurzust választanod?

Az Inbound marketing akadémia elvégzése után:

  • automatizálni tudod majd az online ügyfélszerzést
  • megtervezheted és üzemeltetheted a viselkedés alapú marketinget
  • megtanulsz kevés büdzséből minőségi leadeket generálni
  • képes leszel A/B teszteket végrehajtani

továbbá

Az IMA mesterkurzus elvégzése után a résztvevők záróvizsgát tesznek, ahol a legjobb eredményekkel szereplő hallgatóknak állást kínálunk. Az állásajánlatokat a szervező cég, a Senpai Consulting Kft. és a szponzorok biztosítják.

[testimonial heading=”” column=”1″][testimony author=]Az egész metodológia egyik legnehezebb része az értékes tartalom előállítása, mondom ezt úgy, hogy 15 éves újságírói háttérrel rendelkezem és tudom, hogyan kell egy érdekes cikket megírni. Korábban már próbálgattam az inbound marketing elemeket, de ez a képzés döbbentett rá, hogy rohadtul nem elég, hogy csak egyes elemeket próbálgatsz, mert ha ezt az egész inbound marketing folyamatot nem viszed végig, akkor nem történik semmi. -Mozsik Tibor, DBH Group[/testimony] [/testimonial]

 

“Ez nekem való?”

A tanfolyam célcsoportja:

  • Leginkább B2B marketing, márka és kategória menedzserek
  • Online marketing és eCommerce menedzserek

FIGYELEM! Az IMA mesterkurzuson való részvétel feltétele minimum 3 év marketing, illetve online marketing szakmai tapasztalat. A tanfolyamon nem lesz szó az online marketing alapokról így ezek hiánya akadályt okozhat a témák megértésében.

Azok a tapasztalt B2B és B2C online marketingesek a legideálisabb jelöltek, akik nyitottak a haladó marketing technikák iránt.

[testimonial heading=”” column=”1″][testimony author=]A képzés során szerzett információk hatékonyan felhasználhatóak a pénzügyi piacon is, illetve általánosságban a B2C területen is. Naprakész tudást nyújt a képzés, abszolút a legfrissebb dolgokról szól. – Hekli Andrea, AEGON[/testimony] [/testimonial]

 

 Tudtad, hogy ….?

  • a marketing automatizálással akár 3 ember munkáját is lehet elvégezni?
  • a hasznos és érdekes tartalom az, amit az emberek jobban szeretnek, mint a reklámokat?
  • a közösségi média tökéletes hely a címlistád építésére?
  • az ügyfélszerzés hatékonyabb lehet, ha inbound marketing módszert használsz?
  • a CRM-ek nem képesek egyszerűen és gyorsan üzemeltetni lead menedzsmentet?

Ezekről és sok más témáról lesz szó az IMA mesterkurzuson.

[content_box color=”default”]Az IMA tanfolyam HubSpot inbound marketing módszertana alapján lett kialakítva. A HubSpot a világ #1 marketing szoftver platformja. Több, mint 10.000 vállalatnak, 56 országban segít a lead generálásban és ügyfélszerzésben. Az inbound marketing úttörőjeként, a HubSpot-tal olyan marketing használhatunk, amit az emberek valójában szeretnek.[/content_box]

 

Ugye a te marketinged is jelenleg így néz ki?

  • A website-on alig eszközölsz változásokat
  • Az email marketinged átlagos vagy átlag alatti eredményeket produkál
  • Kampányokban általában 1 landing oldalt használsz
  • Soha nem tesztelsz semmit, mert arra már nincs idő
  • A marketinget nem egy módszertan alapján kivitelezed, így a lead generálás, a leadek gondozása és az ügyfél megszerzése kevés eredményt produkál

Jelenleg Magyarországon nagyon sok cégben így néz ki a helyzet, mert a vállalatok nagyon lassan adaptálják az inbound marketinget. Nemzetközi szinten is csak most kezdenek a ismerkedni a cégek a “modern marketingről” és “keresletösztönzésről”, de kevesen vannak akik e területen lépéseket is megtesznek.

Neked most itt a lehetőséged, hogy az egyik úttörő inbound marketing cég módszertanát, elsajátíthasd.

[testimonial heading=”” column=”1″][testimony author=]Hotel specifikusan nagyon sok fejlődési lehetőség van az inbound marketingben, és nagyon nagy fejlődésbeli ugrást jelenthet a szállodaiparban. Ez alapvetően nem az a képzés, ahol hazamegyek, és már másnap megvalósítom, amit tanultam, itt nagyobb befektetés szükséges, de az elérhető eredmények is nagyobbak. Azonban minden héten volt legalább 2-3 olyan ötlet is, ami azonnal és befektetés nélkül megvalósítható. – Pál Zsuzsanna, Kolping Hotel[/testimony] [/testimonial]

 

A mesterkurzus tematikája

A mesterkurzus témái:

  • inbound marketing módszertan
  • látogatottság növelés
  • lead generálás
  • leadből ügyfél generálás
  • analitika

A mesterkurzus napi tematikája:

  1. LÁTOGATÓ: Content marketing
  2. LÁTOGATÓ: Keresőoptimalizálás és PPC technikák
  3. LÁTOGATÓ: Social marketing automatizálása
  4. LEAD: Marketing csali
  5. LEAD: Landing oldal
  6. LEAD: Calls to action (CTAs) és a “köszönő oldal”
  7. ÜGYFÉL: Leadek gondozása
  8. ÜGYFÉL: Viselkedés alapú email marketing
  9. ÜGYFÉL: Lead management analitikája és A/B és többváltozós tesztelés
  10. ÜGYFÉL: Kampány menedzsment

Minden egyes témánál említeni fogjunk a végrehajtáshoz szükséges marketing szoftvereket is.

Az IMA mesterkurzus struktúrája:

  • A mesterkurzus 10 napos lesz, a 11. napon a résztvevők záróvizsgát tesznek
  • Minden nap délelőtt előadások lesznek, délután pedig gyakorlatok
  • Online felületről az előadásokat, a hang anyagokat és a sablonokat le lehet majd tölteni

Az IMA mesterkurzus előadói és vendégelőadói:

  • Damjanovich Nebojsa, Senpai Consulting, HubSpot viszonteladó
  • Pásztor Krisztina, Senpai Consulting, content marketing menedzsere
  • Geiger Tamás, PPC és analitikai specialista
  • Lévai Richárd, RG Hungary
  • Marosvölgyi Péter, AEGON
[testimonial heading=”” column=”1″][testimony author=]Hasznos volt számomra a képzés, és mint cégvezető azt látom, hogy ennek a tudásnak a kollégáim fejében is mindenképpen benne kellene lennie. – Réti Péter, Gulliver Travel[/testimony] [/testimonial]

 

Az Inbound Marketing Akadémia átköltözött távoktatásba!

Keress minket a https://senpai.hu/ima-online/ oldalon!