Inbound Marketing Akadémia (IMA)

186.250 Ft

Professzionális távoktatás azoknak, akik nem tudnak több napos tanfolyamokon részt venni, de megismernék az inbound, a CRM és a revenue marketing haladó szintjeit.
4 online marketing rocksztár előadó, 25 videó, több mint 25 óra előadás, több mint 30 oktatási segédlet profi távoktatási portálon

Leírás

Miért fontos az inbound marketing?

2006 óta az outbound marketing, azaz hagyományos reklám megoldások, egyre inkább hatástalanok a lead generálásban. Ehhez képest az inbound marketing a minőségi és edukatív tartalmak publikálására fókuszál (sales centrikus content marketing), melyet az emberek egyébként is keresnek az interneten. Ilyen tartalmakkal szerezhetjük meg és tarthatjuk fent az emberek figyelmét és érdeklődését, egyben a bizalmat is építve, aminek eredményképpen tőlünk fognak vásárolni.

“EZ NEKEM VALÓ?”

Kinek való ez a távoktatás?

  • Azok a tapasztalt B2B és B2C online marketingesek a legideálisabb jelöltek, akik nyitottak a haladó marketing technikák iránt
  • Kisvállalkozóknak, akik a saját maguk végzik cégük marketingjét, haladó online marketing technikákat igényelnek, melyekkel magasabb eredményeket tudnak elérni
  • Marketing tanácsadóknak, akik újabb technikákkal szeretnék bővíteni szolgáltatásaikat
  • Marketing automatizálás bevezetése előtt állóknak
  • Content marketingeseknek, hogy teljes képet kapjanak az inbound marketingről
  • CRM értékesítőknek, hogy tisztában legyenek azzal, mit csinálnak a marketingesek a sales lead átadása előtt 🙂

“MIT KAPOK A PÉNZEMÉRT?”

Mit tartalmaz a távoktatásos képzés?

  • Videó előadások
  • Audió előadások
  • Prezentációk letöltésre
  • Oktatási segédletek és minták
  • Hasznos linkek
  • Support fórum
  • Skype konzultációk
  • Mindez akár táblagépen vagy mobilon
  • Ingyenes vizsgát, tudásfelmérést
  • Sikeres vizsga után INBOUND MARKETING Qualified Individual online minősítést

“MIT TARTALMAZ A KÉPZÉS?”

  • BEVEZETÉS AZ INBOUND MARKETINGBE – Mi az inbound marketing és miért fontos? Mi a kapcsolat a content marketinggel, SEO-val, közösségi médiával vagy a CRM marketinggel? Mi a különbség a branded és sales fókuszú content között?
  • KERESŐOPTIMALIZÁLÁS ÉS PPC TECHNIKÁK – Mik a tévhitek és hogyan kell csinálni on-site és off-site SEO-t? Mik a legfrissebb Google változtatások az algoritmusban és a találati oldalon és ez miért fontos a vállalkozásodnak?
  • SOCIAL MARKETING AUTOMATIZÁLÁSA – Hol és hogyan érdemes jelen lenni egy cégnek a közösségi médiában? Milyen stratégiák hozhatnak magasabb üzleti eredményeket? Hogyan működik a social marketing automatizálás?
  • MARKETING CSALI AZ INBOUND MARKETINGBEN – Hogyan tervezz marketing csalit? Milyen eszközökre lesz szükséged kis és nagy cég esetében? Mik a csali ötletforrások? Miért fontos a buyer persona és a vásárlási ciklus a csali létrehozása során?
  • A HATÉKONY LANDING OLDAL KÉSZÍTÉSE – Milyen megoldások léteznek és kinek milyen megoldás a megfelelő? Miért fontos a mobil landing külön szerkesztése? Hogyan teszteld a landing oldalakat? Mik a best practice technikák?
  • CTA ÉS A “KÖSZÖNŐ OLDAL” – Mi a CTA és miért fontos? Hogyan kell készíteni/készíttetni és mire kell odafigyelni? Hogyan alakítsd buyer persona-ra és vásárlási ciklusra a CTA-t? Hogyan teszteld és optimalizáld a CTA-t?
  • LEADEK GONDOZÁSA (NURTURING) – Értékes leadeket ne küldj azonnal a sales-re! A leadeket gondozni kell és csak akkor továbbítani, amikor elérték a lead scoring (pontozás) megfelelő szintjét. Hogyan? Miért? Mikor? Mivel? stb.
  • VISELKEDÉS ALAPÚ EMAIL MARKETING – Mi a viselkedés alapú email marketing és miért ez a leghatékonyabb marketing eszközök egyike? Hogyan kell csinálni? Milyen szoftverekkel lehetséges, mi mennyibe kerül és hogyan üzemeltethető?
  • LEAD MANAGEMENT ANALITIKÁJA ÉS A/B TESZTELÉS – Miért más a lead management analitika a Google Analytics számoktól? Hogyan kell és mivel mérni? Mi az A/B teszt, hogyan kell használni email, weboldal és landing oldal esetében?
  • INBOUND MARKETING KAMPÁNY MANAGEMENT – Mi az inbound marketing kampány “blueprint-je”, avagy a folyamatok leírása az elejétől a végéig, kis és nagy vállalatok esetében, sok példával. “Inbound marketing megvilágosodás”

Korábban már próbálgattam az inbound marketing elemeket, de ez a képzés döbbentett rá, hogy rohadtul nem elég, hogy csak egyes elemeket próbálgatsz, mert ha ezt az egész inbound marketing folyamatot nem viszed végig, akkor nem történik semmi. – Mozsik Tibor, Invitel

A képzés tutoraI

nebojsaDamjanovich Nebojsa, online marketing szakértő
Az Adplanky alapítója, inbound marketing tanácsadó és Senpai Consulting tulajdonosa. Korábban a Grey Budapest Digital Marketing Strategist pozícióját töltötte be, előtte pedig a Vatera marketing igazgatója volt. Nebojsa az utóbbi években több közép- és nagyvállalatnál inbound marketing és marketing automatizálási projektekben vett részt és 16 éve dolgozik a magyar szállodáknak

 

krisztiPÁSZTOR KRISZTINa, Digitális kommunikációs szakértő
Közgazdász, másoddiplomáját online marketingből szerezte. Több mint 10 éve foglalkozik marketingkommunikációval. Szakterülete a tartalommarketing és az inbound marketing. Dolgozott nagyvállalati és kisvállalati közegben, itthon és Ázsiában. Jelenleg független tanácsadóként tevékenykedik. Elsősorban közép- és nagyvállalatok content stratégiájáért felel, és több startup projekt content marketing tanácsadója.

tomiGeiger Tamás, JabJab Online Marketing, PPC és analitikai specialista
Tamás mérnök informatikusként végzett szoftvertechnológia szakon, számos weboldal és webáruház életében részt vett már rövidebb-hosszabb ideig.
Google Analytics-el 2007 óta foglalkozik, PPC kampányokat 2008 óta kezel. Szenvedélyes Google Tag Manager felhasználóként igyekszik a mindennapi munkában ötvözni programozói tapasztalatait a marketing ismeretekkel, hogy a mérések és konverziók egy weboldal életében üzleti döntéseket alapozzanak meg.

richiLévai Richárd, RG Stúdió, közösségi marketing specialista
A Közösségi kalandozások 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon című könyv szerzője. Szakmai konferenciák és tréningek rendszeres előadója, az RG Stúdió marketing vezetője és egyik tulajdonosa. Cége referenciái között olyanok is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, vagy a Telenor. Kozossegikalandozasok.hu blogja már öt éve biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából. Közösségi konditerem tréning sorozatán pedig a cégek marketingesei mellett számos online marketing ügynökség munkatársai megfordultak már, hogy bővítsék szaktudásukat.

A képzéssel kapcsolatos információk

  • A képzés 6 hónapig lesz elérhető minden megrendelőnek, korlátok nélkül.
  • A képzés alatt havi csoportos Skype konzultációkon kérdezhetsz az előadóktól vagy bármikor e-mailben.
  • A képzés modulonként, de egybe is megrendelhető

Cselekedj most! A távoktatásos képzés díja: 186.250 Ft

Kosárba rakom

Vélemények

Még nincsenek értékelések.

„Inbound Marketing Akadémia (IMA)” értékelése elsőként

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.