Inbound marketing kampány menedzsment (IMA)

24.987 Ft

Mi az inbound marketing kampány “blueprint-je”, avagy a folyamatok leírása az elejétől a végéig kis és nagy vállalatok esetében, sok példával. “Inbound marketing megvilágosodás”

Ez a képzés a 10 modulos Inbound Marketing Akadémia távoktatásának az egyik modulja.

Leírás

Ez a képzés a 10 modulos Inbound Marketing Akadémia távoktatásának az egyik modulja.

Miért fontos az inbound marketing?

2006 óta az outbound marketing, azaz hagyományos reklám megoldások egyre inkább hatástalanok a lead generálásban. Ehhez képest az inbound marketing a minőségi és edukatív tartalmak publikálására fókuszál (sales centrikus content marketing), melyet az emberek egyébként is keresnek az interneten. Ilyen tartalmakkal megszerezhetjük, majd fenntarthatjuk az emberek figyelmét és érdeklődését úgy, hogy egyben a bizalmat is építjük, aminek eredményképpen tőlünk fognak vásárolni.

“EZ NEKEM VALÓ?”

Kinek való ez a távoktatás?

  • Azok a tapasztalt B2B és B2C online marketingesek a legideálisabb jelöltek, akik nyitottak a haladó marketing technikák iránt
  • Kisvállalkozóknak, akik a saját maguk végzik cégük marketingjét, haladó online marketing technikákat igényelnek, melyekkel magasabb eredményeket tudnak elérni
  • Marketing tanácsadóknak, akik újabb technikákkal szeretnék bővíteni szolgáltatásaikat
  • Marketing automatizálás bevezetése előtt állóknak
  • Content marketingeseknek, hogy teljes képet kapjanak az inbound marketingről
  • CRM értékesítőknek, hogy tisztában legyenek azzal, mit csinálnak a marketingesek a sales lead átadása előtt 🙂

“MIT KAPOK A PÉNZEMÉRT?”

Mit tartalmaz a távoktatásos képzés?

  • Videó előadások
  • Audió előadások
  • Prezentációk letöltésre
  • Oktatási segédletek és minták
  • Hasznos linkek
  • Support fórum
  • Skype konzultációk
  • Mindez akár táblagépen vagy mobilon

“MIT TARTALMAZ A KÉPZÉS?”

  • INBOUND MARKETING KAMPÁNY MANAGEMENT – Mi az inbound marketing kampány “blueprint-je”, avagy a folyamatok leírása az elejétől a végéig kis és nagy vállalatok esetében, sok példával. “Inbound marketing megvilágosodás”

Korábban már próbálgattam az inbound marketing elemeket, de ez a képzés döbbentett rá, hogy rohadtul nem elég, hogy csak egyes elemeket próbálgatsz, mert ha ezt az egész inbound marketing folyamatot nem viszed végig, akkor nem történik semmi. – Mozsik Tibor, Invitel

A képzés tutorai

nebojsaDamjanovich Nebojsa, online marketing szakértő
Az Adplanky alapítója, inbound marketing tanácsadó és Senpai Consulting tulajdonosa. Korábban a Grey Budapest Digital Marketing Strategist pozícióját töltötte be, előtte pedig a Vatera marketing igazgatója volt. Nebojsa az utóbbi években több közép- és nagyvállalatnál inbound marketing és marketing automatizálási projektekben vett részt és 16 éve dolgozik a magyar szállodáknak

 

A képzéssel kapcsolatos információk

  • A képzés 6 hónapig lesz elérhető minden megrendelőnek, korlátok nélkül.
  • A képzés alatt havi csoportos Skype konzultációkon kérdezhetsz az előadóktól vagy bármikor e-mailben.
  • A képzés modulonként, de egybe is megrendelhető

Cselekedj most! A távoktatásos képzés díja: 24.987 Ft

Kosárba rakom

Vélemények

Még nincsenek értékelések.

„Inbound marketing kampány menedzsment (IMA)” értékelése elsőként

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.