4 hozzászólás

  1. Suri Éva
    2014-08-20 @ 09:03

    Hihetetlenül jó bejegyzést írtál Kriszti! Ötletes, hangulatos, tartalmas és nem lehetett végig nem olvasni….

    Reply

  2. Pásztor Krisztina
    2014-08-20 @ 13:23

    Köszönöm a visszajelzést! Örülök, hogy tetszett.

    Reply

  3. István
    2014-08-20 @ 20:34

    …és ezt mind próbáld ki, (A/B)tesztelj finomítsd!

    Amennyiben valami még sem (úgy)működne, ahogy ígérik/elvárnád… akkor győződj meg, hogy helyénvaló a problémafelvetésed/ajánlatod, értik amit mondasz, arra van szükségük amire megoldást kínálsz

    Gyakori gond a hagyományos e-mail marketingben, hogy mind az a tudás rendelkezésedre áll amit várnak tőled, csak minden olvasód más szinten áll, mások az igényei, akkor egy jó megoldás lehet az információ önkiszolgálóvá tétele, és vagy csöpögtetése. Erre lehet egy opció egy zárt tartalom (blog, fórum…), pl a wordpress membership plugin tud ilyet, korlátlan szál, korlátlan szintű tartatlom hozzáféréssel.

    Reply

    • Pásztor Krisztina
      2014-08-21 @ 14:18

      Köszönöm a kiegészítést!
      Igen, ez egy soha véget nem érő folyamat, az állandó tesztelés és optimalizálás elengedhetetlen.

      Az “önkiszolgáló” tartalmak is működnek, de – tapasztalataim szerint – csak bizonyos bolygó együttállás esetén:-)

      A szegmentálás technikai feltételeit sokkal egyszerűbb megoldani, mint azt sokan gondolják. Sok e-mail marketing szoftver csodákra képes ezen a téren, nem is beszélve az olyan marketingautomatizációs rendszerekről, mint például a Hubspot. Ami viszont már nehezebb dió, a mindenféle célcsoportnak, tudásszintnek, igénynek, alkalomnak stb. megfelelő hatalmas mennyiségű tartalom előállítása.

      Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük