Remarketing – Nyomás utána!
Ha nem szeretnénk üres kézzel elengedni a weboldalunk látogatóit, vagy a mobilalkalmazásunk használóit, akkor hívjuk segítségül a Google remarketinget.
A remarketingben rejlő rendkívüli lehetőségeknek köszönhetően, az eszköz rövid idő alatt nagy fejlődésen ment keresztül. Ha szeretnénk a lehető legjobban konvertálni, akkor figyeljünk az egyre bővülő módszerekre, melyek segítségével visszacsalogathatjuk a felhasználókat.
A hagyományos remarketingen túl, már több lehetőséget is számításba vehetünk.
1. Hagyományos remarketing
A korábbi látogatóink számára jeleníthetünk meg hirdetéseket, miközben éppen más weboldalakon böngésznek, vagy alkalmazásokat használnak.
2. Dinamikus remarketing
A hagyományos remarketinget művészibb szintre emeljük azzal, hogy nemcsak követi a hirdetésünk a korábbi látogatónkat, de a hirdetés tartalma dinamikusan változik. Azaz a felhasználónak azokat a termékeket vagy szolgáltatásokat jeleníti meg a hirdetésben, melyeket korábban böngészett az oldalunkon. Ez a dinamizmus értelem szerint személyre szabottabb célzást tesz lehetővé, azonban szükséges hozzá, hogy bizonyos egyéni paramétereket elhelyezzünk a weboldalunkon. Több munkát kíván ugyan a részünkről, de nyilvánvalóan nagyobb eredményt is várhatunk ettől a megoldástól.
3. Remarketing mobilalkalmazásokhoz
Lehetőség van a remarketing alkalmazására a mobilalkalmazások esetén is, vagyis a hirdetésünk követi azt a felhasználót, aki használta a mobilalkalmazásunkat vagy böngészett a mobil weboldalunkon. Értelem szerint más mobilalkalmazások illetve mobil oldalak böngészése közben fogjuk őt utolérni a hirdetésünkkel.
4. Remarketinglisták a keresési hirdetésekhez
Egy kiváló kombináció, melynél akkor érjük el a hirdetésünkkel a weboldalunk korábbi látogatóját, mikor az éppen további kereséseket indít az őt érdeklő termékekre, szolgáltatásokra.
5. Videó remarketing
Már erre is van lehetőségünk. Vagyis azokat az embereket követjük a hirdetésünkkel, akik megnézték a videóinkat, vagy a YouTube csatornánkon jártak. Ráadásul nem csak akkor érheti őket utol a hirdetésünk, amikor ismét a YouTube-on járnak, hanem akár a weboldalak böngészése közben is.
A remarketing a hirdetési kampányaink egyik stratégiai fontosságú összetevője lehet. Fordítsunk nagy figyelmet a látogatóink szokásainak feltérképezésére, hogy aztán a legmegfelelőbb pillanatban érjük őt utol, hogy végül a számunkra megfelelő döntés irányába mozdítsuk.