Tartalommarketingezel, vagy csak úgy írogatsz ezt-azt?
Egy nagyvállalat úgy dönt, hogy költségcsökkentés miatt egy kannibál törzset alkalmaz a korábbi biztonsági szolgálat helyett. Megállapodnak a törzsfőnökkel, aki megígéri, hogy senkit sem esznek meg a cégtől, csak a versenytársakat fogyasztják el.
Hónapokon keresztül minden rendben zajlik, azonban egy napon jelentik a cégvezetőnek, hogy gond van, eltűnt egy takarító, és így az iroda egyik szárnyában egyre nagyobb a kosz.
A vállalat vezetője számon kéri a törzsfőnökön, hogy a megállapodásuk szerint nem ehetik meg a cég dolgozóit, most mégis eltűnt valaki. A törzsfőnök állítja, hogy ők nem (t)ettek semmit, de azért összehív egy törzsgyűlést, hogy kifaggassa a többieket.
– A munkahelyünkön azt állítják, hogy eltűnt egy takarító! Ki ette meg?
Restelkedve jelentkezik hátul az egyik kannibál.
– De hát miért tetted ezt fiam?! Megállapodtunk, hogy pénzügyest, kontrollingest, marketingest ehettek, amennyit csak akartok, senkinek sem fog feltűnni, de a dolgozókhoz ne nyúljatok!
Nálatok milyen hamar tűnne fel, ha a tartalommarketinges munkával felhagynátok? A ti tartalommarketingetek „kannibál biztos”? Hozza azokat az eredményeket, amik ha elmaradnának, akkor kitörne a cégnél a pánik?