Marketing csali (IMA)

24.987 Ft

Hogyan tervezz marketing csalit? Milyen eszközökre lesz szükséged kis és nagy cég esetében? Mik a csali ötletforrások? Miért fontos a buyer persona és a vásárlási ciklus a csali létrehozása során?

Ez a képzés a 10 modulos Inbound Marketing Akadémia távoktatásának az egyik modulja.

Kategória: Címkék: , ,

Leírás

Ez a képzés a 10 modulos Inbound Marketing Akadémia távoktatásának az egyik modulja.

Miért fontos az inbound marketing?

2006 óta az outbound marketing, azaz hagyományos reklám megoldások egyre inkább hatástalanok a lead generálásban. Ehhez képest az inbound marketing a minőségi és edukatív tartalmak publikálására fókuszál (sales centrikus content marketing), melyet az emberek egyébként is keresnek az interneten. Ilyen tartalmakkal megszerezhetjük meg és fenntarthatjuk az emberek figyelmét és érdeklődését egyben a bizalmat is építve, aminek eredményképpen tőlünk fognak vásárolni.

“EZ NEKEM VALÓ?”

Kinek való ez a távoktatás?

  • Azok a tapasztalt B2B és B2C online marketingesek a legideálisabb jelöltek, akik nyitottak a haladó marketing technikák iránt
  • Kisvállalkozóknak, akik a saját maguk végzik cégük marketingjét, haladó online marketing technikákat igényelnek, melyekkel magasabb eredményeket tudnak elérni
  • Marketing tanácsadóknak, akik újabb technikákkal szeretnék bővíteni szolgáltatásaikat
  • Marketing automatizálás bevezetése előtt állóknak
  • Content marketingeseknek, hogy teljes képet kapjanak az inbound marketingről
  • CRM értékesítőknek, hogy tisztában legyenek azzal, mit csinálnak a marketingesek a sales lead átadása előtt 🙂

“MIT KAPOK A PÉNZEMÉRT?”

Mit tartalmaz a távoktatásos képzés?

  • Videó előadások
  • Audió előadások
  • Prezentációk letöltésre
  • Oktatási segédletek és minták
  • Hasznos linkek
  • Support fórum
  • Skype konzultációk
  • Mindez akár táblagépen vagy mobilon

“MIT TARTALMAZ A KÉPZÉS?”

  • MARKETING CSALI AZ INBOUND MARKETINGBEN – Hogyan tervezz marketing csalit? Milyen eszközökre lesz szükséged kis és nagy cég esetében? Mik a csali ötletforrások? Miért fontos a buyer persona és a vásárlási ciklus a csali létrehozása során?

Korábban már próbálgattam az inbound marketing elemeket, de ez a képzés döbbentett rá, hogy rohadtul nem elég, hogy csak egyes elemeket próbálgatsz, mert ha ezt az egész inbound marketing folyamatot nem viszed végig, akkor nem történik semmi. – Mozsik Tibor, Invitel

A képzés tutorai

nebojsaDamjanovich Nebojsa, online marketing szakértő
Az Adplanky alapítója, inbound marketing tanácsadó és Senpai Consulting tulajdonosa. Korábban a Grey Budapest Digital Marketing Strategist pozícióját töltötte be, előtte pedig a Vatera marketing igazgatója volt. Nebojsa az utóbbi években több közép- és nagyvállalatnál inbound marketing és marketing automatizálási projektekben vett részt és 16 éve dolgozik a magyar szállodáknak

 

A képzéssel kapcsolatos információk

  • A képzés 6 hónapig lesz elérhető minden megrendelőnek, korlátok nélkül.
  • A képzés alatt havi csoportos Skype konzultációkon kérdezhetsz az előadóktól vagy bármikor e-mailben.
  • A képzés modulonként, de egybe is megrendelhető.

Cselekedj most! A távoktatásos képzés díja: 24.987 Ft

Kosárba rakom

Vélemények

Még nincsenek értékelések.

„Marketing csali (IMA)” értékelése elsőként

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.