-
E-mail marketing szoftverek piaca
-
HTML és CSS
-
Adatforrás típusok
-
Reklámszövegírás és képszerkesztés
-
Az eDM összeállítása
- 17. Alap hozzávalók egy e-mail kampányban: küldő, cím, e-mail(ek), lista, szegmentálás, landing oldal
- 18. E-mail sablon kiválasztása, használata
- 19. “Külső” e-mail szerkesztő használata (Chemaileon, Litmus)
- 20. Hatékonyságnövelés A/B teszteléssel, dinamikus tartalommal, mérési beállítások
- 21. Tesztelés kiküldés előtt (kliensek, spam-check, linkek, stb)
-
E-mail marketing automatizáció
-
E-mail marketing kampánymenedzsement
14. NLP reklámlevél anatómiája – írjunk struktúrában
- Letölthető prezentáció PDF-ben
- Szövegírás szenvedéllyel (könyv bemutató)
- Wolf Gábor: Hipnotikus címsorok (PDF)
- Gyakorlat: Írj egy rövid e-mail reklámot tetszőleges témára NLP struktúrában!