inbound marketing tanácsadás
Blog
Képzéseink
Rólam
Kapcsolat
0
Your cart is empty. Go to
Shop
.
Védett: E-mail Marketing Kampány Menedzser
Kezdőlap
/
Tanfolyamok
/ Védett: E-mail Marketing Kampány Menedzser
E-mail marketing szoftverek piaca
1. Mit kell tudni a mail szerverekről?
2. Milyen e-mail kliensek léteznek és miben különböznek?
3. Milyen e-mail marketing szoftverek léteznek és mik az alapvető tulajdonságaik?
4. CRM és az e-mail marketing szoftverek – külön-külön vagy együtt?
5. 2020-as e-mail marketing trendek
HTML és CSS
6. HTML és CSS alapfokon
Adatforrás típusok
7. Beágyazott feliratkozási form
8. Intelligens pop-up feliratkozási form
9. CRM vagy más adatbázis kapcsolatok
10. Importálás és a manuális adatfelvitel folyamatai
11. Lista műveletek (szegmentálás, egyedi mezők, migráció)
12. GDPR az e-mail marketingben
Reklámszövegírás és képszerkesztés
13. Eladni vagy bemutatni, avagy hogyan írjunk reklámszövegeket?
14. NLP reklámlevél anatómiája – írjunk struktúrában
15. Hogyan irányítsuk a figyelmet egy reklám e-mailben?
16. Képszerkesztés – alapismeretek
Az eDM összeállítása
17. Alap hozzávalók egy e-mail kampányban: küldő, cím, e-mail(ek), lista, szegmentálás, landing oldal
18. E-mail sablon kiválasztása, használata
19. “Külső” e-mail szerkesztő használata (Chemaileon, Litmus)
20. Hatékonyságnövelés A/B teszteléssel, dinamikus tartalommal, mérési beállítások
21. Tesztelés kiküldés előtt (kliensek, spam-check, linkek, stb)
E-mail marketing automatizáció
22. Miért szükséges az e-mail marketing automatizálás és mik az alapfeltételei?
23. Üzenetsorozat koncepciók és logikai kapcsolatok bármelyik szoftver esetében
24. Hogyan induljon az automatizmus – trigger típuso
25. Üzenetsorozatok időzítése
26. eCommerce és az e-mail automatizálás
E-mail marketing kampánymenedzsement
27. Brief és Re-brief szerepe az e-mail kampányban
28. A kampány és a munkafolyamatok megtervezése
29. Szegmentálás/Perszonalizálás avagy ki a célcsoport?
30. Utóértékelés az e-mail marketingben
Védett: E-mail Marketing Kampány Menedzser
Vissza
23. Üzenetsorozat koncepciók és logikai kapcsolatok bármelyik szoftver esetében
Letölthető prezentáció PDF-ben
Gyakorlat: a) Készíts egy “lead/érdeklődők generálási” koncepciót, üzenetsorozatot! Elég papíron leírnod, hogy mi következik mi után. Ez lesz az alapja a következő gyakorlatoknak
Előző
22. Miért szükséges az e-mail marketing automatizálás és mik az alapfeltételei?
Következő
24. Hogyan induljon az automatizmus – trigger típuso
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása és a zavartalan működés biztosítása érdekében cookie-kat használ.
Cookie szabályzat
Elfogadom