-
E-mail marketing szoftverek piaca
-
HTML és CSS
-
Adatforrás típusok
-
Reklámszövegírás és képszerkesztés
-
Az eDM összeállítása
- 17. Alap hozzávalók egy e-mail kampányban: küldő, cím, e-mail(ek), lista, szegmentálás, landing oldal
- 18. E-mail sablon kiválasztása, használata
- 19. “Külső” e-mail szerkesztő használata (Chemaileon, Litmus)
- 20. Hatékonyságnövelés A/B teszteléssel, dinamikus tartalommal, mérési beállítások
- 21. Tesztelés kiküldés előtt (kliensek, spam-check, linkek, stb)
-
E-mail marketing automatizáció
-
E-mail marketing kampánymenedzsement
20. Hatékonyságnövelés A/B teszteléssel, dinamikus tartalommal, mérési beállítások
- Letölthető prezentáció PDF-ben
- Bemutató videó a szoftverben
- Minden bemutató videó
- Gyakorlat: Állíts be A/B tesztet e-mail tartalomra! Tehát, 2 majdnem egyforma levelet kell elkészíteni, csak az egyikben legyen eltérő tartalom (más cím, vagy ajánlat, vagy bármelyik blokk).