-
E-mail marketing szoftverek piaca
-
HTML és CSS
-
Adatforrás típusok
-
Reklámszövegírás és képszerkesztés
-
Az eDM összeállítása
- 17. Alap hozzávalók egy e-mail kampányban: küldő, cím, e-mail(ek), lista, szegmentálás, landing oldal
- 18. E-mail sablon kiválasztása, használata
- 19. “Külső” e-mail szerkesztő használata (Chemaileon, Litmus)
- 20. Hatékonyságnövelés A/B teszteléssel, dinamikus tartalommal, mérési beállítások
- 21. Tesztelés kiküldés előtt (kliensek, spam-check, linkek, stb)
-
E-mail marketing automatizáció
-
E-mail marketing kampánymenedzsement
7. Beágyazott feliratkozási form
- Letölthető prezentáció PDF-ben
- Bemutató videó a szoftverben
- Minden bemutató videó
- Gyakorlat: Készíts egy online formot beágyazási technikával! A formban legyen kép, szöveges leírás és 2 mező: név és e-mail cím! A formban lehessen választani listát/érdeklődési kört! A formhoz legyen hozzárendelve “köszönő oldal” (mindegy, hogy saját CMS-ből vagy hírlevél szoftverből)!
Előző
6. HTML és CSS alapfokon
Következő
8. Intelligens pop-up feliratkozási form