-
E-mail marketing szoftverek piaca
-
HTML és CSS
-
Adatforrás típusok
-
Reklámszövegírás és képszerkesztés
-
Az eDM összeállítása
- 17. Alap hozzávalók egy e-mail kampányban: küldő, cím, e-mail(ek), lista, szegmentálás, landing oldal
- 18. E-mail sablon kiválasztása, használata
- 19. “Külső” e-mail szerkesztő használata (Chemaileon, Litmus)
- 20. Hatékonyságnövelés A/B teszteléssel, dinamikus tartalommal, mérési beállítások
- 21. Tesztelés kiküldés előtt (kliensek, spam-check, linkek, stb)
-
E-mail marketing automatizáció
-
E-mail marketing kampánymenedzsement
21. Tesztelés kiküldés előtt (kliensek, spam-check, linkek, stb)
- Letölthető prezentáció PDF-ben
- Gyakorlat: A kész e-mail hírlevelet teszteld a https://www.mail-tester.com szoftverrel, tesztelj saját, kis címlistádon, amiben min. egy Freemail, Citromail, Gmail és Outlook címed szerepel.