Jó, ha tudom, ki az ügyfél. Még jobb, ha tudom, mit csinál.
„Azt az egy hírlevelet akarom kiküldeni az ügyfélnek, ami nála 100%-ban konvertál… egyébbel nem akarom őt feleslegesen zavarni.” Támaszthatunk ilyen igényt?
Damjanovich Nebojsa Inbound marketing 0
„Azt az egy hírlevelet akarom kiküldeni az ügyfélnek, ami nála 100%-ban konvertál… egyébbel nem akarom őt feleslegesen zavarni.” Támaszthatunk ilyen igényt?
Damjanovich Nebojsa Inbound marketing, Ügyfélszerzés 0
Az inbound marketing kapcsán sokszor hivatkozunk az adatok fontosságára. Az ügyfelek azonban nem szeretik kiadni a személyes adataikat. A marketingösztönző vagy csali segít nekünk feloldani ezt az ellentmondást.
Damjanovich Nebojsa Lead menedzsment 0
Nézzük, milyen alapokra tudunk felépíteni egy olyan, lead gondozási munkafolyamatot, amely valódi és élő kapcsolatot létesít a lehetséges vevőinkkel és ennek következtében kiváló eredményekkel kényeztet bennünket.
Damjanovich Nebojsa Content marketing, Inbound marketing 0
Nincs inbound marketing kampány Buyer Persona nélkül.
Damjanovich Nebojsa Inbound marketing, Kampánymenedzsment 0
Elkészült a Hubspot hatodik éves jelentése, mely egy nagyszabású kutatásra alapozva mutatja be az inbound marketing 2014-es pozícióját és a 2015-ös előrejelzést.
Damjanovich Nebojsa Kampánymenedzsment, Landing oldal 0
Elkészült az új landing oldal? A design gyönyörű, de valamiért mégsem hozza az eredményeket?
Damjanovich Nebojsa Kampánymenedzsment 0
Egy inbound marketing kampány menedzselése extrém sport? Meglehet! Minél magasabb a büdzsé, annál magasabbra emelkedik az adrenalin szinted. Komoly tervezést és precizitást igényel, de ha ez megvan, akkor a minimálisra csökkenthető a kockázat.
Damjanovich Nebojsa Inbound marketing, Kampánymenedzsment 0
Azt mondják, a puding próbája az evés. Nem tudom Te hogy vagy vele, de én jobban hiszek a tettekben, mint a szavakban. (Bár a szavakat is szeretem… egy barátom szerint, ha lenne egy meghatározott szómennyiség, amit az életünk során elhasználhatunk, akkor ez nekem úgy nagyjából 7 éves koromra már elfogyott volna.)
Damjanovich Nebojsa Inbound marketing 0
A „köszönöm”, mint tudjuk varázsszó, hát miért ne működne a digitális térben is?