Kávéautomata, újságautomata… Facebook automata?
Automatizáljuk-e a közösségi marketingünket?
Damjanovich Nebojsa Ügyfélszerzés 0
Automatizáljuk-e a közösségi marketingünket?
Te nem érsz rá játszani? Kár, mert a többiek már mind ott vannak…
Damjanovich Nebojsa Inbound marketing 0
Temérdek pénzt veszítünk vele, mégis 10-ből 9 cég elköveti ezeket a hibákat. Ráadásul – ha már lúd, legyen kövér – egyszerre mindhármat.
Damjanovich Nebojsa Lead menedzsment 0
10 marketingesből csak 1 képes hatékony lead generálási kampányt futtatni (saját bevallásuk szerint).
Damjanovich Nebojsa Inbound marketing 0
Még egyszer – de nem utoljára – a Buyer Personáról.
Damjanovich Nebojsa Inbound marketing 0
A Campaign Monitor megvizsgált több mint 2 millió e-mail kampányt, és megkereste az ökölszabályokat, amelyek elengedhetetlenek a hatékony kampányhoz.
Damjanovich Nebojsa Inbound marketing 0
A Buyer Persona elkészítése elengedhetetlen a pontos célzáshoz, anélkül csak a levegőbe beszélünk. Egyszerű a képlet, ha nem tudod, kihez szólsz, akkor nem is tudod őt megszólítani.
Damjanovich Nebojsa Inbound marketing 0
Full-stack Marketer vs. Mekk Elek 1:0. Ma szinte lehetetlen generalista digitális marketingest találni. Specialistákból jobban állunk, bár ott is van még bőven rés, na de az átfogó digitális ismeretekkel bíró marketinges ritka, mint a fehér holló.
Damjanovich Nebojsa Inbound marketing 0
Napjainkban érdemes sokkal kiemeltebben kezelni a marketing hatékonyság árát az ügyfélszerzésben, mint eddig bármikor máskor – legalábbis itt, Kelet-Európában. A marketing, pedig jobban kell, hogy segítse az értékesítést, mint eddig bármikor. A kihívás fókuszálni az online marketingben arra, ami igazán hatékony (inbound marketing), mert csak így lehet erős üzleti eredményeket elérni.
Damjanovich Nebojsa Content marketing 0
Pár percben bemutatni, hogy milyen egy jó tartalomstratégia, olyan, mint egy nap alatt megmutatni Párizst. Sok minden kimarad, de azért érdemes belevágni.